۱۳۸۸ مرداد ۳۱, شنبه

ضیافت سیزدهم .2

ضمن تشکر از همه ی عزیزان شرکت کننده در نظر سنجی که نظرات ارزشمندشان را از طریق ایمیل و کامنت به اطلاع اینجانب رساندند , اعلام می دارم که :
« فرم و مفهوم آن در معماری معاصر » موفق به کسب بیشترین آراء شد . « سنت و مدرنیته در معماری و آب در معماری » مشترکن دوم و نیز « کودک و معماری » با کسب پنج رای در رتبه ی سوم قرار گرفت . بنابراین موضوع ضیافت سیزدهم طبق نظرسنجی صورت گرفته « فرم و مفهوم آن در معماری معاصر » خواهد بود . مهلت ارسال آثار از بیست و چهار مرداد ماه سال جاری لغایت پنج شهریور ماه خواهد بود . آثار ارائه شده در تاریخ شش شهریور علاوه بر وبلاگ ها و وب سایت های دوستان , به صورت لینک های اختصاصی در « دل خوشی » , نیز همراه با خلاصه ای از آثار ارائه خواهد شد .
خواهشمند است :
* * طبق رسم ضیافت های پیشین در صورت امکان آثار ارسالی به دو زبان فارسی و انگلیسی ارائه شود. استفاده از هر گونه عکس , انیمیشن و اسکیس های مفهومی در ارائه ی بهتر کارها بلا مانع می باشد .
*** لینک اثر را به صورت مستقیم به « دل خوشی » و یا به ایمیل fs.khoshhal@gmail.com ارسال نمایید.

مهرآمیزترین درود های « دل خوشی » نثار عزیزان :
بهرام هوشیاریوسفی http://yousefi.persianblog.ir/ , مهدی مطلق http://memarchitect.persianblog.ir/ , مرتضی میرغلامی http://urbatecture.blogspot.com/ و محمد حامد http://mohammadhamed.mihanblog.com/ که با قراردادن لینک و فراخوان در وبلاگ های خود از ضیافت سیزدهم حمایت کردند.
*******************************************************
** تاریخ ارسال آثار تا ده شهریور ماه تمدید شد . **
* نظر به لینک های فرستاده شده تا کنون , خواهشمند است آثار ارسالی برگرفته از آرشیو وبلاگ ها نباشد.

درحاشیه :

استفاده از مطالب اين بلاگ با دادن لينك مستقیم مجاز مي باشد.